LOVE THEM =)

Friday, 27 January 2012

Finally ! :)

Yes akhirnya header baru siap !
30 minit bersengkang mata depan lappy . Kerah otak cari idea baru .
Demi header takpe , even dalam hati dah menyumpah seranah . Lol ;p

Header amely dah berapa belas kali dah tukar .
Dari yg transparent skrg lgsg tk transparent :D
Godek godek sana, godek godek sini .
Akhirnya dalam masa 30 mih-nit siap jugak header baru amely .
Sakai cicai cincau semua adalah ! Haha
Tapi tkpe , header ikut tuan dia :p
Macam Cik Yuyu Zulaikha kata 'header huduh tak bermakna tuan pun huduh'
Tapi amely tukar sikit . Kata kata amely mcm ;

'Biar tuan huduh , asalkan header pun huduh' . Haha

Ni header bru amely -



Agak agak sape yg nak termuntah sebab ada perkataan perkataan yang agak perasantan tu silakanla ye :p
Nak muntah darah pun boleh ! Haha .
Dulu amely plg tk pandai nak buat header . Header msti suruh org .
Tapi bila dah besar ni , *perasantan* , amely dah pandai la sikit sikit ;p

Sape yg agak teruja dengan header amely ni , trimass trimass ;p
Sape yg agak jelik dengan header amely , boleh ttp mata tiap kali nak bw dkt belog amely ni k k ? Lolled 
Sedih btl bunyi ! Haha . 

Skrg jam 0117pm . 
Wahai kaum Adam semua , selamatlah kamu semua menjalankan kewajipan bersolat jumaat :)


♫ Terukir di Bintang By Yuna - Now playing 
          
Jika engkau minta intan permata
Tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang
Dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia
Akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu
Pastikan kau bahagia... Lalala




pstt ; teringin nak bukak kedai besar2 untuk jual header belog semata mata dkt KL . Lol . Apa pun tk boleh !

10 comments:

shera haifa said...

cantik header tu. xmacam header kita hudoh..

ascil.punye.lah said...

cantik headerrrr=)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@shera haifacantikla header shera :)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@ascil.punye.lahthnkyou sayang ;)

Arra Ahmad said...

cantik header tu..:)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@Arra AhmadThanks arra :D

syAzAnA said...

wahh, cantiknyaaa! jelesss. hehe


eh, syaz folow blog ni. comel gilaaaa

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@syAzAnAthnks syazz !! :)

AzwanRamli said...

nice one...menarik header...jeles gua..

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@AzwanRamlilu tayah nk jelous sgt :p