LOVE THEM =)

Thursday, 26 January 2012

Amely Afandi Vs Maya Karin

Amboi , tajuk entri mengundang . Lolled
Im not writting this entry solely to seek for an attention or whatsoever .
But the main reason is untk highlight kn dkt mata korang pasal benda ni .
Yes poyo . I know . Shoot me .

Okay , siapa tk kenal Maya Karin please angkat tangan !
Korang memang patut dibuang negara la . Maya Karin sikit punya lawa korang tk kenal .
Izzah ombak rindu kenal izzah ombak rindu ?
Oh kenal pulak ? Haha .

Nak tau satu rahsia tak ? Wink*

Orang katakan .. Amely kan .. Muka amely la kan .. Macam kan ... MAYA KARIN !
Yes , i bold her name k ? Biar nampak sikit ! Maya Karin tu !

Amely tktaula sama ada dorang buta atau amely yg buta ? Erk :|
Tang mana dkt Maya Karin nya ?
Maya karin tu cantik dia 99% tau ?
Amely afandi karat ni cantik 100% je tau ? Eh eh takat lebih 1% pun korang mau kecoh ka ? :p
Ek eleh poyo ah korang . Hehe


K , skrg tgk bawah !
Bukan bwh kerusi tp scroll down babeh ! :)



Haa jangan salah faham . Lolled
The left one is me and the right one is ofcourse the pretty one , Maya Karin :)

See , there's none similarity between us . 
Yg ada nya adalah perbedaan !

Bedanya dia artis dan amely hanya retis !
Selain itu Maya Karin adalah model international manakala amely hanya cap ayam ! Haha .
Sadisnya bunyik -_-

Tapi ,
For sho' MK is indeed one of  a veryyyy pretty celebrity in Malaysia . 
I adore her because she's so adorable . Absolutely aight ? :))



pstt ; kalau aku jd MK , sape nk jd Aaron Aziz aku ? Haha :p



30 comments:

dhia adawiyah said...

setuju sangat2 ! muka amely memang macam maya karin ! cunnn !

nasha sanza said...

hohoho..akak nak jadi lisa surihani..hehe..akak ras mimik muka sama dengan tang mata..lain orang,lain pandangan dia sayang...=)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@dhia adawiyahJgn kata begituuu . Kalau dhia kata muka amely mcm jesicca alba tkpe gak hohooho :p

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@nasha sanzaHuahh lisa surihani ! :p awal dia chop ! hehe . maybe la kot hehe

ascil.punye.lah said...

sama sikit.tang mata tuuuu=)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@ascil.punye.lahmungkinla hehe

::WafaIrdina:: said...

kembar kew ni...hehehe..comel lar :D

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@::WafaIrdina::hehe saya opah dia :p

Phat said...

saya saya saya nk jadi aaron aziz saya saya sambil angkat tangan..ok la tu mcm maya karin kalo phat org cakap mcm syarifah aleeya x ke haru?

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@Phatphat nk jd aaron ? amboi semngat ! hahaa boleh boleh :p sharifah aleeya ? awat sampai mcmtu ? haha tang mana enth kn haha

fakhri khairi said...

maybe adelah sikit. sikit je :p

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@fakhri khairihaha sikitla kn

wanie said...

ye la..muka macam maya karin!

PERNAH KENA TIPU DENGAN KAWAN TAK?
TAK PAYAHLA KAWAN DENGAN ORANG MACAM NI..
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/01/tak-payah-nak-tipu-pasal-life-sendiri.html

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@wanieLOL :p

cik EPAL said...

aah lah. ada iras sikit hehe :)

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@cik EPALcik epal !! hehe sikit jelah kn . kalau byk best tuu :p

hafiz hafizol said...

eh muka maya karin macam muka awak.. kbai... :P

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@hafiz hafizolthnks kbai ;p

nurmujahidah said...

hahaha,, lawak giler,, kih3,, blog ni best,,, concluded, :D

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@nurmujahidahhaha thnkyou :p

Abszeen Picco said...

abg Picco? :p

Amely Afandi said...

@Abszeen Piccoentah :P

Mummy Adriana said...

im the one who said that! hahahahah LOL...tak sangke sampai buat entri dak amely nie...sobssss terharu mummy mia :P

Amely Afandi said...

@Mummy Adrianahahah wek =p

Mummy Adriana said...

@Amely Afandi
elehhhh memalu pulakkkk...;P tutup je muke ngan pashmina~ Hahahahha

Amely Afandi said...

@Mummy Adrianakuat sakat org oh mummy ni =p

Mummy Adriana said...

@Amely Afandi

Buekkkkk....suke la :P

Amely Afandi said...

haha buek =p

potia casadelarossa said...

jgn percaya ckp org lagi lepas ni ok... jgn percaya kalau org kata amely mcm maya karin... sebenarnya maya karin tu yg mcm amely... ehhehe

btw potia pon kata Amely mcm maya karin masa mula2 kenal dulu..

p/s: datang tgk header sblm tido..

وان امالينه فاذياه said...

@potia casadelarossahaha thanks potia