LOVE THEM =)

Wednesday, 25 January 2012

Definisi 'bosan' bagi Amely

Heyyy ho .
Okay , such a lame introduction . Wuhu .

Korang tahu apa itu boring ?
For sho' la korang mmg tahu kan ?
Tp bg korang apa itu definisi bg bosan ?

Bg amely lah kan , amely ada definisi bosan yang bersendiri .
Nak tau apa ? Ni tgk ni !

Defini bosan 1 ;



Definisi bosan 2 ;



Definisi bosan 3 ;



Definisi bosan 4 ;


Definisi bosan 5 ;




Lol .
Inila dia definisi bosan bg amely !
Bergambarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !

Dah tkboleh nak lari since kecik cinonet lg . Suka sgt ambk gmbr . 
Taktau pasai apa =.= 
Hehe definisi bosan bg korang pulak apa ?



pstt ; Nk pergi gath GENG BLOGGER SENGAL pls ! 




12 comments:

Mohamad Ridhwan Ruslan said...

definasi muda mudi sekarang. jangan lupa upload dekat fb nye :)

yad'z said...

bosan tu suatu perasaan dalam minda yang tak dapat nak digambarkan oleh hati dan diungkapkan dengan kata... hahaha.. hambekkk.. #epic

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@yad'zhahah sgt epic !

Phat said...

definisi guna memek muka terbaik

ascil.punye.lah said...

definisi bagi kita pulak.TIDUR SAMPAI MIMPI PATBLAS KALI.bangun,terus ceria.

wanie said...

muka awk mcm mmbe sya...

LEGGING DAN SKIRT SENDAT....VINTAGE KAH?
hewhewhew..
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/01/nama-vintage-muslimah-tapi-baju-macam.html

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@Mohamad Ridhwan Ruslandefinisi yang kurang berfaedah hehe ;p

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@Phathaha tau tkpe

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@ascil.punye.lahlamanya sampai 14 kali ;o

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@waniekirim salam member awk :p

AMELY ATHIYA AFANDI said...

@waniekirim salam member awk :p

bella said...

nak sponsor x??