LOVE THEM =)

Tuesday 1 November 2011

Jom kita main tag tag di blog :P

Assalamualaikum semua . Jom countdown lgi bersama amely . 12 days more to go before SPM . Watta very big battle for me . Start dr 14 nov - 30 nov :) Straight . No rest for me . Alamakkkk . Sabor jeleh

Disebabkan oleh SPM mkin hampir so saya jadi semakin blurr untuk post apa dekat blog tapi saya tetap nak post jugak . Godek punya godek baru dapat benda nak dipost . Apa dia ? Main tag tag :p Hehe . Act ths is my 1st time main tag tag , yeah sbb bru lgi ber-blogging ni kn ? So nk tryla .



Rules !
•Each person must post 11 things about themselves in their jurnal .
•Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer .
•You have to choose 11 people to tag and link them to the post .
•Go to their page and tell them you have tagged him/her .
•No tags back .
•No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people .


Ni rules yang dibuat sendiri oleh tuan punya blog iaitu Eza Elhanis :)

So jom start ehhh =))




11 things about myself

- Ada bantal busuk yang besar gedebak ! Kalau bantal ni tkde sumpah tkle tido :S

- Suka menangis . Kadang kadang kalau tkde benda pun saya menangis sebab saya ni annoying . Sikit sikit nak nangis . Eeewwww -,-

- Kalau balik sekolah , tengah on the way jalan tu dalam kepala otak ada 2 benda wajib iaitu Facebook dan blog

- Suka senyum sebab ramai orang puji kalau senyum saya nampak cantik . So kadang kadang tkde benda pun saya senyum sebab gedik nk tnjuk yang akulah kononnya yang ssenyum cantik . Puii :p

- Suka gilak ambik gambar ! Peh pantang ada masa 'free' haha . Mesti pakai tudung , siap siap , ambk dlsr then click sana sini . Ishh koya lawo :p

- Man U and Terengganu die hard fans club ! Ni semua orang wajib tahu !

- Suka makan coklat . Pergh kalau dah makan msti nak tutup mata . Konon dalam iklan lah kan ? Hahaha

- Pantang ajak berdebat ! Msti nak berdebat ! Kalau dah berdebat msti nak menang !

- Mata saya macam panda . Tak . Bukan sebab saya tak cukup tido tp mmg keturunan . Saya kan ikut keturunan . Tak caya tengok mata saya dekat sebelah kanan ni haa . Kan ?? :|

- Suka sejarah ! Subjek paling ramai orang benci tapi paling aku suka . Wofff*

- Nak jadi peguam yang dihormati :)



11 soalan daripada Fatin Izzati :


Subjek yang korang suka?
-Sejarah la opkoss :)

Kalau lelaki mengurat kamu, apa tindakan kamu?
-Buat bodoh tapi tengokla rupanya gimana :p

Lagu latest sekarang apa ek?
-Ahh suka lagu Rihanna ! California King Bed :D Wott wott

Suka lelaki smoker?
-Aaaa kinda . They looks so amazing :p

Warna kegemaran?
-Exclusive colours =)

Motor/kereta idaman?
-Latest ALTIS please ?

Ciri-ciri bf/gf korang?
-Nak yang macam IMAM MUDA HASSAN please =(

Blogger mana yang awesome? Bagi link
-Paling awesome blog lelaki geek :D http://fiqqie91blog.blogspot.com/

Pendapat tentang korea lover?
-Ahhh can die one*

Google Chrome/ Mozilla?
-Google Chrome :)

UPSR korang berapa A ?
- Alhamdulillah 5A =)



11 soalan terbaik dari saya 

1 - Kalau hidup kamu diibaratkan seperti novel , tajuk novel tu apa dan macam mana cerita tu akan berakhir atau macam mana ending novel tu ?

2 - Benda apa yang paling paling buat korang takut dan kenapa ?

3 - Dalam banyak banyak part dekat muka korang , part mana paling korang suka dan kenapa ?

4 - Bila last korang menipu orang dan kenapa ?

5 - Benda apa yang pernah korang buat then korang menyesal tk sudah ?

6 - Kalau orang tu dah nyawa nyawa ikan , korang sanggup tak bagi CPR ? Lol

7 - Korang ni old-fashioned ke ?

8 - Apa 5 favourite food korang ?

9 - Benda apa yang paling korang nak sekarang dan kenapa ?

10 - Negara mana yang korang nak sangat pergi dan kenapa ?

11 - Siapa yang paling korang jelous dan kenapa ?









No comments: