LOVE THEM =)

Thursday 17 November 2011

Boleh tak saya nak buat muka macam ni sepanjang hari ni ?


Nak buat muka mcm ni untk the whole day boleh ?
Attention ; This is not a duck face but a comel face ! Weeeeuhuu . Boleh kah gitu ?

Hi guys . Assalamualaikum
Woah , atlast saya rajinkan diri untuk update blog . Wuhu . Claps untk saya :D

Life kinda hectic ths few weeks
Exams.. Study.. Books.. Oh its all about exam
SPM ? Yes i am :( So far alhamdulillah , untuk 4 subject yg dh amely langgr which are bm , bi , sej and today - math !

Math paper 1 is a lil bit hard bt insyaAllah i still cn cover up my marks with my paper 2 . 
Sejarah paper 1 also kinda shaggy . Lots of quest are not based on textbook but based on our knowledge of history -.- Tuk Ku Pulai Muda and whtsoever and i was like wth ? Soalan apakah ini ?
Paper 2 lil bit tough too but okaylah , still cn answer all the quest :)


And and and !!!!
CONGRATULATIONS FOR THOSE 99'S WHO GOT 5A'S IN UPSR !

Teringat zaman kakak dulu masa nak dapat result . Oh sangat berdebar .
Lg lg bila ada cikgu usik saya cakap saya dapat 4A 1B . Mcm nak menahngeh ! Last last alhamdulillah dpt 5A . 

And and and !!!

CONGRATULATIONS TO TERENGGANU SBB DPT MAINTAIN JD NEGERI TERBAIK UPSR UNTUK KALI KE 11 !

Since 2001 ok ? Im so proud of it . Congrats to my mum too :)

Nak senyum pulak boleh ?


Weee ~
Kenapa saya senyum ?

Alhamdulillah , mami dgn abah saya dua dua serentak dinaikkn pangkt !

Abah saya dinaikkn pngkat sebagai Guru Besar . Makin besar lah abah saya :p Mami saya pulak dinaikkn pangkt menjadi Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid :) Plg tk best bila dengar dua dua kena post jauh jauh :( Sempat merungut depan mami tapi terdiam bila mami cakap REZEKI ANAK ANAK . Alhamdulillah :)


Nak senyum lg boleh ?

Sbb ths coming up saturday my mum , big sistah and aunty will going to someone house :p Untk merisik ! Merisik amely ? Oh saya org yg dtg merisik bkn family saya yg pergi merisik bakal suami saya ! Huahua :p

Merisik seseorang untuk abang saya . Its a good news act sbb dlm family saya tkde sape lg yg dh sampai ke jinjang pelamin kecuali mami abah saya . Hekhek :p

Btw harini saya nak buat satu jenis muka sepanjang harini boleh ? Mcm mana ? Mcm ni



Nk tau sebab apa ?
Psst . Biarlah rahsia ;)


No comments: